BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 15, 2010

TIRU CARA SAYA

 
Yang sakan bercuti tu, ingat2lah kat kawan2 yg terpaksa tak pegi bercuti disebabkan hal2 yg tak boleh nak dielakkan ni yea.....kasihanilah kami..  

HUWWAAAAAAAAA



N3 kali ni didedikasi kan khas untuk mereka yg cintakan rumah - RUMAHKU SYURGAKU, yang dengan setianya menghabiskan 98% masa cuti selama 4 hari ini di rumah sahaja (sayangkan rumahlah tu kan)...mcm orang tu >>>>


 


So...kat bawah saya bagitau anda cara saya mengatasi 'keriangan' sepanjang berada di rumah di musim cuti panjang :-

Ni melampau lah ni, tak de lah sambil duduk pun saya boleh tersengguk2 macam ni kan...
 (gambar bawah)
mengantuk memanjang..................




 
Tapi yg ni - biasa...hahahaha....


Selain dari mengadap pc  (macam U all gak)





 
 
1.  Bawak tengok cerita komedi MAN LAKSA kat ASTRO RIA,berguling2 gelak, satu2nya drama yg disiarkan berulang2 kat ASTRO yg saya tak jemu tengok dan setiap kali tengok beginilah keadaan saya di depan tv. KELAKAR GILOOOO....


2.  Test suara, jadi TARZAN mengarah merangkap marah anak2 itu ini,maklumlah cuti panjangkan, sume ada kat rumah, maka sume perangai lah ada dan nak dihadap.






TAPI KANNNN, walaupun hakikatnya emosi yg datang bermacam2, tapi acik maintain ngan slogan yang dah bertahun2 dipertahankan  iaitu :-





 

PEACE NO WAR.....

 ahakkzzzz....

( rahsia awet muda ) 


 

8 comments:

hans said...

patut saya sentiasa muda
hahaha

Kakcik Seroja said...

Salam Annie..

kakcik pulak suka tengok Zombie Kg. Pisang. Ada bahagian dalam cerita tu penggambarannya dibuat di Kg. Kakcik... :)

annie said...

Hans...statement tak beragak langsung, dah sah2 lah awak tu memang muda lagi, awet muda apanya..awet budak baru betul kot..hahaha

al-lavendari said...

rupanya kalau orang tu boring dia jadi kreatif !

annie said...

Kakcik, iye ke kat kg akak? Waris jari hantu shooting kat kg saya, Kg Lonek (kg Datuk Khalid Yunus).
Yg paling kelakar Man Laksa ni part org yg bini dia nurse tu masa nyanyi anak2 berayut2, slow je, elok bini dia ambik je anak2, hahahaha.....bukan main rancak jadinya. Part ni mmg saya akan gelak non stop w/pun dah berkali2 tengok.

annie said...

Abg AL, iyolah, baru perasan, eloklah boring2kan diri selalu kan...

Unknown said...

k ann,

siapa ... siapa .... siapa itu yang sakan berjalan tu... nak saya belas dot dot dot orang itu... hihi..

penat ni ... x hilang lagi... memang sakan k ann. x ingat pape dapat berjalan tu hihihi.... bikin hangat je.

annie said...

izan...meluap2 perasaan jeles menembusi tangkai hati akak dgn statement izan ni...nantilah one day, akan ku langkahkan kaki ini di setiap dada jalan.