BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 13, 2010

MAKE OVER

Tadi kami make over kelas PPKI ni, kasi cantik. Cikgu Yana ngan Cikgu Mala tengah mengecat dinding dgn warna biru ..hmmmm, I LIKE BLUE VERY MUCH !!

sempat lagi..



Haaa, sukarelawan yg ringan tulang membantu kami memasang tikar getah, tak de pertolongan diorang mau semput kami.. Guru Praktikam - CIKGU SHAK & CIKGU MARFIQUE.


Keje, jgn ngelat, supervisor tgh memantau tuuu....


Orang sibuk pasang tikar, kami ambik kesempatan posing kat tengah2 kelas.
Bersama Cikgu Raunah, sajalah dia dtg lepak sementara tunggu masuk waktu mengajarnya.


Manggg aii Mala ngan Yana, sakan...

Takayun Ayu..jadi bungo jo lah...sajo menempel, tu yg si bujang dua orang tu semangat lain macam buat keje. 


HASILNYA.....LAAA.. LUPA NAK SNAP GAMBAR ADUHAI...cantik lah, nampak lebih luas dan kemas, bertepatan dgn konsep Pendidikan Khas.

6 comments:

kak Erna said...

annie..punyo lah akak tunggu hasil nya..dia bolih kato lupo nak snap..ish ish..sajo yo bagi saspen nak buek episod kedua latu..

annie said...

KAK ERNA, tunggguuuuu... hehehe

pak long said...

salam annie...
amboi dasatnya korang keja....
boleh bagi anugerah tangan emas ni...

annie said...

salam paklong, kahkahkah, TERPAKSA...tapi enjoyyy

Pn Kartini said...

salam sis..:)
Bila dah di makeover tuuu...mesti makin semangat nihh..:)

annie said...

salam tinie, memang iya, semangat baru, lagi beriya nak mencantikkan kelas..