BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 10, 2010

COMELNYA CUCUKU..

Pada majlis persandingan anak saudara yg baru berlangsung tadi, berkesempatan bertemu dgn AQIL, dah 3 bulan, cair tengok kecomelan melampau nya!!!

Agak2 ada tak mewarisi kecomelan wan chu dia??

First time tok chu jumpa Aqil..ala-ala cayang cucu atokkk

Aduhai.......geraaammmm

alaaa....pantang diagah, senyum je. Aqil ngan maksu Sharina.

12 comments:

sonata anak kancil said...

salam...ohhhh nenek muda ni rupanya!
comelnya cucu dia...

pak long said...

salam...
amboi ensemnyer cucu tu....
buat nenek...ko tetap cun..muahhhhh

mamawana said...

Salam caiyang

Ala tomei tomeinyer....

annie said...

SONATA ANAK KANCIL, tak puas menatap wajah dia.

annie said...

PAK LONG, mmuuaahh, hahahahaha...dah tua paklong, tak de maknanya cun.

annie said...

MAMA, melampau betul comel dia, ku hampir 'gila'. Hehehe

qaseh mas said...

Salam Kak Annie
comelnya cucu akak
mesti best kan bila dah ada cucu ni
akak pun cun je.

kak Erna said...

annie..ruginya arini tak dapat jumpa budak comel ni..memang comel betul..geraammmm...

annie said...

Kaseh, w/salam. Wan chu dia tak cun lagi dah, mewarisi kecomelan ibu dan ayah dia cucu akak ni..hehehe

annie said...

kak erna, itulah, datang kejap je tak nak..tak pe, ado rezeki esok2 tu, Insyaallah

puteri said...

WaNCHu CKP NaK DTG uMaH aQiL SeJaK DR LaM PeRuT LaGi ..Ni aQiL Da KuaR TaK GaK MuNCuL2 eYH....SoB SoB..

annie said...

Aqil, tunggu bulan 7 lah kot, transit (klu ado rezki wanchu belajar balik lah)..siapkan satu bilik utk wanchu ya..