BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 18, 2010

APA UNTUNG DAN RUGINYA MENJADI ANAK BONGSU ????

Assalamualikum, 

Klu tak menjadi keberatan dan kesusahan, sukalah saya nak mintak pendapat kwn2, kakak2, abang2, adik2 yg terbaca n3 saya ni - APA UNTUNG DAN RUGINYA MENJADI ANAK BONGSU?

Saya sbg anak bongsu kdg2 rasa mcm tertekan gak,sbb selalunya anak bongsu ni bagaikan tiada hak utk bersuara dan terpaksa akur dlm banyak perkara walaupun saya berada di pihak yg benar. Untungnya sbb selama2nya saya tetap jadi 'adik' dan yg paling muda dalam adik-beradik. Tetap org anggap manja w/pun tak manja mana pun saya ni...

Hhhhmmmmmmmmmmmmm...................... 

10 comments:

kakcikseroja said...

Salam Annie..

kakcik baru je lepas menyuap makanan ke mulut anak bongsu kakcik yang dah nak masuk usia 9 tahun tu.. tak disuap, nanti tak makan.. Aduh.. bukan dimanjakan sangat, tapi dia suka memanjakan diri.. :)

kak Erna said...

annie nak cakap ape ye..yang nampak untong tu..saperti kata annie la..kalau yang akak lihat adik bongsu akak tu.jadi kesayangan emak..bila mak dah takde..kesian juga ngan dia..nasib abang2 semua ambil berat...yang ruginya hanya yang bongsu sahaja yang tahu..

annie said...

kakcik, bertuah anak kakcik, makan bersuap..tapi saya masa kecik dulu cmtu gak. Dgn arwah ayah saya manja sgt..

annie said...

kak erna, kdg2 untung sbb kdg2 dapat apa dihajat, tapi kdg2 rugi gak, asik kena marah je, maklumlah adik kan, memanjang yg tak kena je..soba jo lahhh..

Amy Syaquena said...

selalunya anak bongsu ni anak kesayangan..ape nak semua dapat...tapi yang pastinya saya bukan anak bongsu la

aNIe said...

Salam annie..anak bongsu ni manja tau...hehehe...

Anak saya yang bongsu tu ...dah berusia 9 tahun masih tidur berkepit lagik...

annie said...

Amy, masa kecik anak kesayangan, dah besar panjang mcm sekarang..masih lagi ke?? hehehehe...hopefully lah..

annie said...

Anie, dulu manja sekarang dah tua2 nak manja2, nak berkepit kena smack down nanti !! hahaha

norman said...

Salam..buat lah N3 event ari tu..

annie said...

wsalam cikgu, on the way, tunggu