BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 30, 2010

EEEIIIIII......SUKO EHHH DIO...


 Rajin2lah gosok gigi, nescaya gigi anda akan cantik mcm gigi kawan kita ni....................

Suko eh hati den..........HAHAHAHAHA

12 comments:

kakpah said...

ati den pun suko gak ni hehehe...

annie said...

Kak Pah, dah ujung2 bulan ni memang lah suko kan, poket boghek...sokah bahu dah balance kan bahu tu..hahaha

al-lavendari said...

lopeh ni siap lah kau tikus !

annie said...

ABG AL..Haah kan, gigi eh dah cantik dah tuuu....

pak long said...

salam...
nak pinjam gigi boleh...hehehe

Pn Kartini said...

salam my dear sis..:):)
Aduhaiii...
senyum pepagi nengok spesies kucing tuuu yg duk tersengeh..heheheh..:):)

annie said...

paklong, cuba tanya kat kucing tu,dia bagi pinjam ke tak..

annie said...

Tinie, tu yg akak suka tu, sekurang2nya n3 akak mampu memancarkan sedikit keriangan di hati orang yg membaca, ALHAMDULILLAH.

kak Erna said...

annie..memang suko betul..semua gigi di tayangkan e..

annie said...

pandai dio jago gigi kak erna kan, cantik yo.

mamawana said...

Cantik bonar gigi tu.. Leh masuk contest gigi.... Ati den pun goli nengok an. Den nak praktis try sonyum cam tu . Sonyum tu sodokah.

annie said...

mama, dia rajin gosok gigi, cantik lah gigi dia..hihihihi