BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 9, 2010

JAMU MENJAMU SELERA

Tadi kami adakan jamuan kecil2an kat kelas. Saja lah untuk anak2 yg dua orang tu, nak membiasakan mereka menguruskan diri. Seronok budak2 tu, bagi kerjasama lagi, bawak makanan dari rumah.

Sempat lagi posing sambil menyediakan hidangan.

Bergambar bersama guru kaunseling, Cikgu Norredah. Fatin memang manja sangat ngan cikgu ni, bergayut je...

GPK 1 pun turut kami undang - Puan Raili Salleh (tengah).

Sesekali buat majlis macam ni rasa seronok pulak (sebenarnya ini aktiviti utk subjek Kemahiran Hidup). Hati saya cepat je tersentuh bila tengok Iman ngan Fatin menjamu selera. Ndak2 si Fatin, hhhmmmm..tengok dia makan pun dah rasa kenyang.

ALHAMDULILLAH, sekarang dah sudi jalan pegang tangan saya walaupun sesekali dia halau saya pergi balik ke Prasekolah. Dia kata dia tak suka saya, tapi pimpin gak tangan klu nak mintak teman pergi ke tandas..

Di sini lah dunia saya sekarang, dan saya bahagia bersama mereka. AMIN

6 comments:

pak long said...

salam...
yang baru akan jadik pengalaman yang sukar dicari tanpa ditempuhi...wa caya lu....appy selalu

annie said...

paklong, wa caya lu gakkk!!! tq for willing to drop by here, again and again and again...

kak Erna said...

alhamdulillha..maknanya annie..pandai pikat hati fatin..dah mula lembut dan tak jeling lagi tu..

annie said...

kak erna, Alhamdulillah, dia dah nak bersembang dgn saya.

kakpah said...

seronoknya..
dapat layan anak istimewa..
dapat makan2 plak tu.. hehe..

annie said...

kak pah, konyanggg....nak tackle budak2 tu sbnar nya.