BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 8, 2010

KAWIN LAGI.................

Sakitnya tengkuk menyapu sawang yg dah memenuhi syiling rumahku...pada kawan2 terima kasih tolong jengok2kan rumah saya ni masa ketiadaan saya yea.

Ni nak cerita, minggu lepas (3/April) lagi sorang buah hati saya menukarkan status dia dari bujang ke suami orang. Kali ni anak abang sulung saya - FAREEZ MOHD LATIF. Pasangannya orang Batu Pahat, Johor.
Alhamdulillah, dgn sekali lafaz je, NORA BINTI ISMAIL sah menjadi hak milik anak saudara saya.

Mak sedara kesayangan maintain vouge, hahahaha.......

Senyum dalam debar

YES!!YES!!, akhirnya kau berjaya ku miliki !!!

Sapo ntah suruh buat camni, pandai joooo...lamo lak tu..hehehe

Jelitawan yg mengiringi pengantin dari Seremban

Bersama ayah pengantin (kekanda saya).

Yang baju hitam tu kakak pengantin, yg baju biru tu, ehemmmm

Nanti jumpa lagi yea...cerita pasal tol pulak, orang JOHOR kan...

8 comments:

Faarihin said...

Selamat pengantin baru buat anak saudara akak.. semoga berbahagia hingga akhir hayat.. (^__^)

annie said...

faarihin, terima kasih, bila pulak giliran awak??

kakpah said...

a;lhamdulillah, terbena lagi satu mahligai..

al-lavendari said...

syukur .. terbina lagi sebuah masjid !

tahniah kepada mak saudara pengantin.

annie said...

kak pah, t/kasih.

annie said...

abg AL, t/kasih, tapi kenapo lak tahniah kek mak sedara eh??? hihihi,

kak Erna said...

annie..tahniah..dapek menantu lagi...ngan orang johor rupanya..dari utara keselatan pulak..anie menghantar ye..

annie said...

kak erna, tkasih, pegi mengantar, banyak tol lah kak, tol highway satu je, tol nak naik pelamin melambak !!! tak pe, ada ubi ada batas, hahaha