BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 16, 2010

FIRE DRILL........

TOLONG ! TOLONG !........... KEBAKARAN...

Cikgu2 lain bawak anak murid berderet2, kami bawak 2 orang je..hahahahaha.......... 
(Fatin sempat capai nasi lemak dia).


Si Fatin, apa2 hal yg penting, dia selamatkan nasi lemak dia dulu, lain2 dia tak pedulik !!!!!!!!!!!
Iman cool jeee........


Pagi tadi ada latihan kebakaran kat sekolah. Seperti di sekolah2 lain, kami pun bergerak beramai2 secara tenang menuju ke padang. 

Setiap kali menguruskan apa2 hal berkaitan dgn anak2 saya yg 2 orang ni, setiap kali itulah hati saya disapa kesayuan yg bukan sedikit. Mujur saya punya kelebihan suka ketawa, so kesedihan dapat diselindung di sebalik deraian gelak saya..........................aduhaiiii

8 comments:

pak long said...

salam...
apa-apapun kena capai nasik lemak..tidak abih tebakor.....kebulur jadiknyer

kakcikseroja said...

Salam Annie.. dah lama kakcik tak jengah Annie, kan? Kakcik dah pindah rumah kat sini : http://kakciknurseroja.blogspot.com (senang2 singgah la, ya?)

annie said...

wsalam pak long. Dia kata itu bekal mak dia bagi, tu yg sayang na tu...

annie said...

wsalam kakcik, ooo, dah pindah, Insyaallah, saya akan ke rumah baru kakcik tu..

izan said...

k ann,

menggembirakan orang juga akan buat kita rasa senang kan...

annie said...

izan, setuju sgt dgn pendapat izan tu. Rasa tenang sgt bila berjaya menghapus duka di hati orang, kannn...

kak Erna said...

salam annie..dah bolih ngam ngan annie ye fatin tu..annie yang menghadapi suasananya..jadi annie aje yang tahu bagaimana keadaan dia orang..semoga annie dapat membawa kegembiraan buat budak2 tu,,

annie said...

kak erna, mmg ngam dah, bilo jalan2, dio panggil, "ibu, pegang tangan kita", tapi kdg2 dio halau gak saya pogi ke prasekolah balik.