BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 2, 2009

KURANG AJAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!




MEMANG KURANG AJAR !!!!!!!!!!!!!!

Saya jengah blog sahabat2 terjumpa gambar ni kat blog adinda she-G, saya terpanggil utk memaparkan di blog saya pula.

Orang kita sibuk dok mengagungkan budaya diorang kan, apa yg diorang buat jadi ikutan sampai tak boleh nak beza baik ke tidak apa yg diikut tu. Hakikatnya, diorang langsung tak de hati nak mengagungkan budaya kita apatah lagi ugama  Islam yg suci ni....kan. Lagi diorang hina ada. Buktinya tulah seperti yg kita lihat bersama kat atas tu.... Tak ke menghina namanya tu.

 Tak berani nak ulas panjang lebar, takut menyentuh sensitiviti sesetengah individu. Cuma satu lah :-

APA BAGUSNYA YAHUDI TU ????????


4 comments:

Pn Kartini said...

Salam..:)
Agaknya mmg kerja Yahudi ni suka mhina Islam...Namun suatu hr nnti..masanya kn tiba..Tuhan Maha berkuasa..

annie said...

Betul, laknat Allah akan turun pada mereka..memang jahanam kan diorang

norman said...

Dan mereka (kaum Yahudi) berkata pula: Hati kami tertutup (tidak dapat menerima Islam). (Sebenarnya hati mereka tidak tertutup) bahkan Allah telah melaknatkan mereka disebabkan kekufuran mereka, oleh itu maka sedikit benar mereka yang beriman. (Al-Quran 2:88)

she-G said...

hmm..mohon panjang2 kan kak...inilah...kalo terlebih ajar..tp smoga ALLAH membalasnya...tak kiralah cara baik atau tidak