BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 22, 2010

WANITA PALING CANTIK DI USIA 31 THN ????

KATA BERITA SINAR FM .." wanita berada di tahap tercantik pada usia 31 tahun"..

hemmmm..........BENARKAH ITU ??







Habis yg umur 40 + ni tak cantik lagi ke????

mcm perempuan kat bawah ni ??


Haiii..........soda lah diri tu LABU, awak dah melepasi usia itu.....jgn nak perasan !!!!


khihihihihihihi..............................................

14 comments:

kak Erna said...

ani..apo nak buek kan..maso kito dah berlalu..he he..

Kamsiah said...

biar tak cantik namun jgn sesekali selekeh...pesanan utk kaumku...

penjejak maya said...

salam,

cantik tu bukan terletak kat rupa paras je tapi yg penting terletak kat hati jua..

abang said...

suka yg 42 ... hihihi

nurayunni said...

semua org akan mengalaminyer..

annie said...

kak erna, haah, dah berlalu, tapi usia skrang pun maintain lagi cantikkkk..hehehe..

annie said...

pn kamsiah, klu cantik, tapi selekeh, dah tak nampak dah keasliannya, betul kan..

annie said...

penjejak maya, setuju, klu hati cantik, akan terpancar lah di wajah akan cantiknya itu..betul ke?..begitulah selalunya...

annie said...

abang...sapa yea yg 42 thn tu???? tua dah ...

annie said...

nurayunni, mengalami usia jelita ngan kepudaran kejelitaan..hehehe

kakpah said...

kikiki.. kakpah goma belek album maso anak daro dulu.. cunnn yo. osah porasan e.

annie said...

kak pah perasan tak gmbar maso umur 31 thn? mesti cun gilo maso tu kan..hehehe..tapi sey perasan bukan setakat maso anak dagho yo do kak pah, smpai skrang pun perasan...KAHKAHKAH..........

Amy Syaquena said...

biar orang tengo x cantik janji di mata hubby kita la ratu..jadi pada kaum hawa berdandan la sentiasa ye

annie said...

yes amy, correct !! agreed