BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 17, 2010

MEMANG BEGITU LUMRAH NYA ATAU KEBETULAN ??

Kenapa ye, klu anda perasan lah, tapi saya secara peribadi mmg selalu sgt perasankan perkara ini terjadi.
Setiap kali kalau dgr ada orang meninggal, akan ada susulannya utk sekurang2nya 3 hari berturut2 kita dikhabarkan dgn berita pemergian sesiapa shj ke Rahmatullah samada di kalangan org yg kita kenali ataupun tidak.


Macam saya sendiri, semalam baru shj dikhabarkan akan pemergian ayahanda kepada sahabat lama sewaktu sama2 belajar di sekolah dulu, hari ini pula sy dikhabarkan lagi dgn berita mengejutkan ini iaitu kembalinya ke Rahmatullah mak mertua abang saya. Saya berharap sgt, saya tak kan dapat berita2 mcm ni selepas ini....

Pernah tak anda mengalami perkara yg sama spt saya?

Apa2pun kepada mereka yg telah pergi mari kita sama2 sedekah kan AL-FATIHAH, moga urusan mereka dipermudahkan di sana.

AL-FATIHAH...

3 comments:

kak Erna said...

annie..alfatihah..
kebetulan yang sering terjadi..

annie said...

kak erna kan, bila lama senyap tiba2 dengar ada berita mcm ni, sy dah dapat rasa dlm masa terdekat akan dapat berita lagi, tak kiralah dari siapa pun, artis ke, org yg tak dikenali ke...ALFATIHAH..

hans said...

al-fatihah pada sesiapa yang terlibat


den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis