BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, July 5, 2010

DI SAPA SAYU.............

Aduhaiiiii..........
2-3 hari ni hati bagai ada yg tak kena...
sayuuuuu jeeeee....
kenapa yea?
saya buat salah ngan orang ke? 
ke orang yg buat salah dgn saya?
klu orang buat salah samada dlm sedar saya atau tidak, lama dah sy maafkan..
tapi klu saya yg buat salah, ada baiknya saya mohon kemaafan..

Bagai tersiat-siat pulak.........
ntahlah......
pasang surut kehidupan...kot....

9 comments:

al-lavendari said...

yang pastinya awak belum lagi buat salah dengan abang.

dia pun ada rumah baru juga ropanye !

kakcikseroja said...

kakcik faham apa yang Annie rasa..

annie said...

abg al, saya tak nak buat apa2 kesalahan ngan abg...rmh ni bertukar ganti sbg penanda aras hati sy yg dilanda gelisah...

annie said...

kakcik, tkasih sbb memahami....ada masanya kita rasa serba tak kena, tapi perasaan tu dtg bila hati kita diusik, klu tak de yg mengusik sumenya ok je....

kakpah said...

kakpah pun kekadang ada juga rasa macamtu tapi perasaan ni jangan dilayan sangat. lagi menjadi2 dia..
releks je. Buat benda2 yang anie suka buat. memasak ke, menjahit ke boling ke.... alihkan rasa tu..

annie said...

kak pah, terima kasih atas perkongsian. Sy ni sensitif kak, ntahlah...rasa mcm teruk na ke saya ni???? ishhh..mmg malas nak layan perasaan, tapi dia dtg kala sy keseorangan...SUBHANALLAH

kak Erna said...

annie..sabar ye..memang ada masanya kita akan hanyut dengan perasaan....jangan ikut kan sangat ye..memang cakap senang annie kan..banyakan sabar ye..

annie said...

kak erna, tkasih kak, itu lah kekuatan saya - sabar...Insyaallah..

pak long said...

salam..
biarkan apa org nak kata...janji niat kita betul..