BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 2, 2010

KEK LETAK DURIAN..

HAPPY BIRTHDAY DIDIE...

4 tahun dah umur anak bujang bongsu saya. Tahun depan sekolah. Tak banyak yg dia mintak sempena hari lahir dia ni, just KEK letak DURIAN....masalah, mana pulak nak cari..


Sudahnya sy beli durian ngan kek. Punyalah susah nak dapatkan durian skrg, sekilo pun masih mahal...
Tapi demi anakanda tercinta, usahakan gak mencari...




Berbaloi, mmg DIDIE sakan makan, mmg durian buah favourite dia, mcm ibu dia gak....
Sebijik boleh habis makan sorang......hemmmm, Yummyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



6 comments:

al-lavendari said...

selamat pagi cikgu.

semalam saya beli durian depan taman guru. memang mahal tapi dah goma, beli juga.

rokok tu lagi mahal, tapi orang beli juga kan !

selamat hari lahir didie !

kakcikseroja said...

Wah.. pisau lebih besar dari durian..

SElamat Hari Lahir DIDIE.. semoga membesar sebagai anak yang patuh pada agama juga ibu bapa... :)

annie said...

abg AL, sy beli kat kg sentosa, berbaloi lah dgn harga, puas makan...omak eh yg lobih...

terima kasih bang..

annie said...

kakcik, hahahaha...gimik lah pisau tu.

Terima kasih, mudah2an Didie menjadi spt yg kita doakan, AMIN

kak Erna said...

annie..selamat hari lahir untuk si bongsu..
pandai pulak tu..mintak kek durian..patut masa ni la ibu tunjok skill..masak kek durian..he he..

annie said...

KAK ERNA, ibu eh rajin na...hahaha