BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 1, 2010

KU CARI DAMAI DI HATI............

Wahai hati,
Damailah engkau.......
Kenapa harus kusut.........

Kawan....
Intan payungggg......
Tolong bebaskan aku..........
Tolong lepaskan aku.......

Aku tak ganggu kamu,
Aku tak robek hati mu,
Tolongggggg .............

AKU RAYUUUUU...................

SESUNGGUHNYA...AKU DAH  LETIH.........
TERLALU........!!!!!!!!!

4 comments:

kak Erna said...

annie..tajuk aje dah memikat..
jangan lupa..printkan n3 ni..letak kat tempat yang bolih dia baca..
akak dah buat baru2 ni..dalam 2 minggu jugak..akak taip..leminate dan letak atas meja..ada terasa pulak tu..sape makan cili dia la yang terasa pedas kan...

annie said...

kak erna, bagus gak idea akk, nnti sy fikir nak tampal kat mana sbb org tu tak de kat tempat sy, dia kat tmpat lain...

tapi itu masterpiece cikai sy je kak, ntah apa2...

jeBateja said...

Be Cool...Be Good...ahakz...

Apsal kak...ado tak pueh hati dgn seseorang ke..? Alaa kak...poei kek dio...tampar je...

Tapi den kalau tak suko kek orang...den putus hubungan terus...malas nak mikir...ahakz

annie said...

jebateja, akk ikut yg last tu, jauhkan diri terus dari org yg buat akk sesak nafas, malas nak serabutkan jiwa...