BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 1, 2010

UMPAMA MIMPI DALAM MIMPI...

Ishhh...mcm tak percaya bila semak keputusan permohonan online mlm tadi..


"Sukacita dimaklumkan, bahawa anda ditawarkan tempat utk mengikuti program di UiTM (PJJ)"....

Aku jadi student balik??? Hurmmmm,

TAPI MEMANG INILAH IMPIAN YG TELAH LAMA SAYA IDAMKAN..

tapi itulah, orang dah naik ke bulan, saya baru nak mula belajar merangkak..tak pe lah...

ALHAMDULILLAH




15 comments:

Cik Amy Sensei said...

tahniah kak..

annie said...

terima kasih amy, tapi agak terlewat, tak pe lah kan...

al-lavendari said...

dalam menuntut ilmu tiada istilah tua atau lewat. saya sudah berumur 56 tahun masih lagi belajar. itu secara formal. secara tak formalnya kita akan terus belajar dan belajar dan belajar .. sampai kehujung nyawa.

annie said...

abg al, terima kasih banyak2, abang pemangkin semangat saya...T/KASIH....

pak long said...

salam..
tahniah buat sahabat ku...
kita serupa..aku doakan moga ko terus berjaya..
lagu pun sodap didengar..caya la.

annie said...

paklong, tq...sambung gak ke?

moga kita sama2 berjaya...AMIN.

Lagu2 ni boleh buatkan saya muda...hehehe

hans said...

tahniah sis
tak apalah
janji ada semangat nak tuntut ilmu
course apa?

Episod Ke-25 ADKDA Boleh Dilayari Di http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-dia-kau-dan-aku-episod-25.html

secangkir madu merah said...

alhamdulillah...tahniah..
biar terlewat jangan takde langsung...hehehhe..

annie said...

TQ HANS..PENGURUSAN MAKLUMAT...

INSYAALLAH..

annie said...

SECANGKIR MADU MERAH, HAAH KAN, DPT GAK MERASA W/PUN TERLEWAT..

kak Erna said...

Tahniah annie..teruskan usaha annie..semoga berjaya..

hans said...

bagus
semoga maju jaya dalam mengejar cita2

annie said...

Hans & kak erna, t/kasih banyak2 dan insyaallah..moga dipermudahkan..

mamawana said...

Salam caiyang annie..

Go annie go...tahniah. Semoga terus sukses

annie said...

mama, insyaallah...