BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 27, 2010

MAJLIS LERAIAN RINDU JVS 1st BATCH 1984-85 DI ROYALE BINTANG HOTEL SEREMBAN (26/JUN/2010).

Tanggal 26.Jun.2010 bertempat di Royale Bintang Hotel Seremban, pertemuan kali kedua bekas2 pelajar tahun pertama SMVJ berlangsung penuh meriah. Kali ini lebih bermakna dgn kehadiran bekas2 guru2 kami juga...memang seronok sgt.


Saja saya pilih MAJLIS LERAIAN RINDU tu sbg ayat utk diabadikan di banner kerana memang itupun objektif pertemuan kami - utk meleraikan rindu yg kian terpendam di dalam hati kami semua.



kek sumbangan pihak hotel..terima kasih daun keladi..



Antara menu yg disediakan..








Bergambar bersama guru2..
beginilah kami klu dah berjumpa...mcm umur 17 tahun balik, gelak mmg tak lekang....



kawan lama bertemu, pasti banyak yg dibualkan..



Dari kiri : Cikgu Adibah, Cikgu Masriah, Cikgu Zabedah dan Cikgu Siti..



Hasana dgn Cikgu Adibah...seorang lagi warden kami dulu..
serius je cikgu Adib ni..ingat dulu2..



Warden garang mcm singa, sporting mcm kawan2 - Cikgu Zabedah..



Hmmm....sayang cikgu Zabedah...cikgu B.I / Commercial English
time sekolah dulu ambik gambar peluk Cikgu Bedah dlm debar, takut kena sergah, skrang peluk dia tak de rasa debar lagi, rasa tak nak lepas2 lagi dah pelukan tu...



 Amboiiiii !!!!!!!!!!!!..............Lebar sonyummmm....



Sepatah dua kata dari saya...



Syoknyeee...............




Rakan2, teman2 sebaya yg bagaikan adik-beradik....



Bergambar beramai2 sebelum berpisah...




Alhamdulillah...

SAYA PASTI, SAYA AKAN KEMBALI MERINDUI  DETIK INI..................


11 comments:

jeBateja said...

amboi kak...sukanya....meleret senyum sampai ke telinga.....

syabas le ats penganjuran tu

kakcikseroja said...

Seronoknya bertemu semula dengan kawan2 lama.. pastinya banyak cerita nak dikongsikan. :)

sonata anak kancil said...

bila begini memang rasa seperti umur
16-17 tahun....apa ade pada umur daaaa...hati tetap rasa muda! mulalah keluar cerita2 lama masa sekolah ...bila diingat2kan semula...semua dok pakat gelak! tahniah berjaya majlis ini...

annie said...

jebateja, napa tak join? best, ramai gak cikgu kita yg dtg.

annie said...

kakcik, sakan bercerita, mcm2..dari umur 18 punya cerita smpai lah umur skrng..

annie said...

sonata anak kancik, sakan gelak, cikgu2 pun sama naik, terbahak2 gelak ngalahkan tak de org lain lagi dah kat situ..

by the terima kasih..

puteri said...

induk permintaan...cubo banding kan gbr dulu ngan skang...mesti dulu slim2 sumo kan...hahahahha..jgn mare!!

annie said...

ANGAH, mmg tak samo, dulu slim skrg dah lari tapi kejelitaan raso eh maintainnnnn...hehehehe

Abg man said...

Seronok yg boleh dibuat kenangan,..bukan senang nak jumpa rakan2 sekolah dulu kan...yg paling seronak bila cik annie kita dapat jumpa rakan yg hanya boleh dengar suara tp x kenal rupa...

Abg man said...

Sayang sekali x semua rakan2 sekolah dulu yg dapat datang

annie said...

Abg Man ??? hahaha, I know who U are lah bro, guno lah namo apo pun. skrang dah konal dah, mmg seronok sbb mcmana ramah eh kek tlpon, cmtu gak lah ramah eh bilo jumpo.

Lain kali ado rezki kot, jumpo lagi dan harap2 kwn2 buleh dtg sumo.