BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 13, 2010

MAJLIS RESEPSI DI MUAR, JOHOR..

Ingatkan kat Muar mesti ada lauk wajib - berasaskan tempe sbb menantu kami orang jawa Muar, tapi meleset sama sekali...tradisi mereka tak jauh beza dari tradisi kita org melayu.

Persembahan silat.

segak di singgahsana bertemakan biru..

sebelum gerak sempat posing..ambik aura

potong kek.
Ilyas mcm eksyen jeeee........

hmmm..........sedondon..

tuan tanah ngan mak pengantin..akak sey lah...


adik-beradik pengantin perempuan including their beloved auntie...and the cute cousin - DIDIE..

OK....penutup majlis utk kalendar 2010...tahun depan kot klu ada lagi yg nak mencipta kenangan indah...

ALHAMDULILLAH, dari majlis pertama di awal bulan Mac, April dan Jun ni, semuanya berjalan dgn lancar, sederhana dan sempurna. Keluarga kami bertambah besar dan meriah.....AMIN..

4 comments:

kak Erna said...

alhamdulillah..dah selamat dan selamat pengantin baru untuk anak sedar annie tu..

annie said...

kak erna, t/kasih..ALHAMDULILLAH...

kakpah said...

bertambahlah lagi ahli keluarga.
tahniah buat pengantin.

annie said...

iyo kak pah, meriahhhhh...........