BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 27, 2010

SANTAI

Ini anak2 baru kami, ada pertambahan seramai 3 orang menjadikan murid seramai 5 orang. Kategori - HYPERAKTIF, DOWN SINDROM & SLOW LEANER.. MERIAHHHH............

Keluarga kami kecil je, tapi kebahagiaan ada di sini....kami menumpang berkat anak2 istimewa ini...


NURUL SYAHIRA, manja, meleseh je ngan cikgu YANA..



IKMAL PUN SAMA GAK NAK BERMANJA

 
And yg ni kanak2 riang, Alhamdulillah,..

WARGA PPKI including Takayun Ayu, I love U all...

13 comments:

al-lavendari said...

saya senang tengok awak senang. maknanya awak tak salah pilih lah kan. sebab mula2 dulu saya ingat lagi awak ragu2 nak terima jawatan ini.

annie said...

ALHAMDULILLAH bang, saya tak tersalah pilih. Saya lebih tenang di sini...syukur pada ALLAH.

kak Erna said...

annie..syukor..annie dapat berbakti..bersama menjaga..dan menyayangi kanak2 istimewa ni..

annie said...

kak erna, syukur sgt..sayang saya kat diorang sama mcm syg anak semdiri..

Cik Amy Sensei said...

selamat bercutiiii....

annie said...

cik amy, t/kasih singgah, selamat bercuti utk awak pun...

jeBateja said...

eh...eh...alas meja dengan lantai sama...cantik laaaa....kalau akak pakai baju yg sama warna pun...lagik hensem...

annie said...

jebateja, dah orang dlm kelas tu cantik2 belaka, maka akan cantik lah segala2nya....

Pn Kartini said...

Salam my dear sis..

Pe khabar sis??:)
Seronok tgk akak happy jekk..:):)
Alhamdulillah...
Apa2 yang baik kita lakukan pasti dibalasNya seribu rahmat kebaikanNya jua...InsyaAllah

Take care sis:)

hans said...

alhamdulillah

annie said...

TINIE, HANS..ALHAMDULILLAH, mudah2an begitulah hendaknya, kan, AMIN

pak long said...

salam..
keluarga kecik..tapi bahagia..

annie said...

paklong, ALHAMDULILLAH..