BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 6, 2010

CIKGU AIN'S WEDDING..(kak lang)

5/jun/2010, penutup kenduri kawin dlm family saya.
Alhamdulillah, sederhana dan meriah majlis pernikahan dan persandingan kak lang - anak saudara saya...
semuanya berjalan dgn lancar dan sempurna...




 
 Kak lang sabar dalam debar... dah bertukar status, PUAN NORAIN..
Ilyas tenang mendengar taklimat dari jurunikah.


           Setelah sah bergelar suami isteri.

 Bersama kakak, abang ipar dan si hensem AQIL..

Pasangan mempelai sporting..menyumbangkan lagu utk halwa telinga kami..

sempat gak menggedik..hahahaha

 Pengantin lamo.........

6 comments:

kak Erna said...

salam annie..pengantin lamo pun..meriah lagi..selamat pengantin baru untuk yang lama dan yang baru...

pak long said...

salam..
amboi ko annie...meriah tul majlis tu..naper ko tak layan satu lagu kat karaOK tu..?

annie said...

kak erna, pengantin lamo tumpang bahagia pengantin baru je..mudah2an.

annie said...

pak long, bukan tak nak, sy kesian pengantin, klu sy sumbang lagu nanti org tak tgk diorang bersanding dah, sibuk tgk sy nyanyi, mintak autograph pulak...payahhh...

hans said...

macam muka sis lah

annie said...

hans, dah anak beranak, ke situ je darah dan dagingnya, adalah iras2nya...hehehe