BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

ALHAMDULILLAH..

Doktor cakap hormon thyroid saya dah ok dan normal...
Bulan 8 ambik darah lagi, klu ok resultnya, saya kemungkinan sudah bebas dari masalah THYROID yg saya hidap dari tahun 2004 hingga kini.


Moga ada yg sudi mendoakan....dan di atas semua kesudian jutaan terima kasih diucapkan dan hanya ALLAH yg akan memberikan ganjaran...AMIN.

10 comments:

al-lavendari said...

insyaallah akan sembuh .. rajin2lah makan ubat atau berpantang jika ada.

tapi nengok gambar, awak macam "sehat" jer nampaknya!

annie said...

BANG, Insyaallah, pantang jgn makan kobis, brokoli dan seangkatan dgn nya dlm kuantiti yg banyak dan kerap..pesan kat akak supaya kurangkan pengambilan nya dari sekarang..

Memang saya sihat, Alhamdulillah, tapi klu tak makan ubat badan sy yg sihat pun org akan tetap ckp sy tak sihat..symptom dia kdg2 hebat !!

kak Erna said...

annie..alhamdulillah..semoga semboh sepenohnya..

annie said...

kak erna, mudah2an..

kakpah said...

kakpah doakan ko sehat dan sembuh dari segala penyakit.

annie said...

KAK PAH,terima kasih, sy pun doakan utk kak pah cmtu gak..

pak long said...

salam...
dari jauh ku titip doa moga sahabat ku akan sembuh...appy selalu

annie said...

terima kasih paklong, kita jauh di mata, tapi tetap dekat di hati...

Pn Kartini said...

Salam my dear sis..
Moga akak kan sembuh sepenuhnya..

:):)Take care sis..Jgn lupa makan ubat!

annie said...

wsalam tinie, mudah2an ALLAH makbulkan doa org2 yg berhati mulia spt Tinie dan yg lain2...t/kasih.