BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 8, 2010

MAJLIS CUKUR JAMBUL AQIL... 4.6.2010

AQIL ngan Tok Man...



ngan Wanchu lah, sapa lagi.....



Ibu dan ayah AQIL



The Hero -  MUHAMMAD AQIL



salah seekor kambing yg sporting, mengizinkan kami mengabadikan wajahnya sebelum sampai masa dia merelakan dirinya menjadi haiwan utk mengaqiqah kan AQIL..
(lagi seekor tak nak bagi kerjasama...mengamuk !!)





haaaa.........ini tokeh besorrrr........
sapa2 nak beli kambing utk aqiqah dsb nya, boleh contact saya, saya akan direct bgtau kawan kita ni..
THANK YOU SHAH..



Steady Shah..
tengok kambing, jgn lobih2 na sonyum, kok telilih tangan..hahaha





'pelamin' AQIL yg kami hias indah..





biasalah, enterframe..sblum pegi akad kat rumah SHAH.


Gadis dan bunga...






ayah Aqil tengah akad aqiqah..





malam berlangsungnya majlis cukur jambul dan berindoi AQIL..
kumpulan marhaban adalah kumpulan Uwan Aqil sendiri..not bad gak lah....





tok uda tgh menggunting rambut AQIL..





MALAM SEBELUM BERLANGSUNGNYA MAJLIS PERNIKAHAN DAN PERSANDINGAN ANAK KAKAK SAYA (kal lang Ain). BERLANGSUNG JUGA MAJLIS AQIQAH DAN POTONG JAMBUL SERTA BERINDOI CUCU SULUNG KAKAK SAYA..MUHAMMAD AQIL (4 bulan +).

ALHAMDULILLAH, sumenya berjalan dgn lancar, sederhana dan sempurna...


9 comments:

kak Erna said...

annie..amboi..comelnya cucu..dah besar aqil..hensem dah besar nanti ni..

annie said...

kak erna, besar dah...harap2 lah cmtu kan, tinggi lah saham..hehehe

kakcikseroja said...

Comelnya Aqil.. secomel ibu dan ayahnya. :)

puteri said...

induk...mekacih...glamor jap dlm blog nih..hehhee...gbr akad aqiqah tu seb baik tak akad nikah ..hihiihi..tinggal nak botakkan aqil nih...

puteri said...

ha..satu lg hiasan bunga atas buaian tu made by madam ani laa..heheh...pueh ejus2 last2 induk gak yg buek jd...hihihi

annie said...

salam kakcik syg...
haah, aqil mewarisi ibu dan ayah dia..tak kan lak wanchu dia kan..haha

annie said...

angah, tak do rotan, akar beguno yo..
Buleh bwak ko tongah tu...cari makan..hehehe

mamawana said...

Salam annie..

Samolah kito dah jadi Wanchu...ihikks

annie said...

wanchu mudoooo............