BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, May 2, 2010

SELAMAT ULANGTAHUN TOK MAT.

 Menteri Besar N9, YAB. DATO' SERI UTAMA HAJI MOHAMAD BIN HAJI HASAN.

Selamat menyambut ulangtahun yang ke 54 diucapkan kepada Menteri Besar rakyat N9, yg disayangi, moga dikurniakan kesihatan yg baik, semangat yg kental dan kuat seterusnya dapat mentadbir negeri kita yg tercinta ini dengan jaya dan sempurnanya.

** tak nampak mcm 54 thn pun Tok Mat ni, mcm 47/48 je...tetap kacak bergaya.

9 comments:

Idalara said...

Selamat Panjang umur dan berbahagia dunia dan akhirat buat beliau..
betullah...nmpk muda hensem gitu....(klu lom ada yg punya ida nk tackle ni..heheheeh)

annie said...

hai kak ida, lamanya tak jumpa, boleh klu nak tu, kouta ada lagi, hehehehe..ampun Tok, gurau2..hehe

pak long said...

salam...
mesti tok mat ada pakai-pakai tu...sebab tu nampak cam umo annie kater tu

mamawana said...

Salam caiyang annie...

Dlm gambar hencem nampak mudo. Kek luar camnor rupo eh.. Misai cikit cam Datuk K, lobek laei bertambah hemsem ko..

annie said...

paklong, orang n9 memang awet mudo... hensem2 belako, orang perak pun apa kurangnya, ndak2 orang kuala kurau kan....(bodek..)

annie said...

mama, kat luar hensem..lagi hensem dari dalam gambar, dia pernah datang kenduri kahwin adik ipar saya, face to face tu ngadap dia, auww!!! hahaha...

kak Erna said...

annie..amboi..bolih tau birthday tok mat ni...memang anak negori yang taat ni..

annie said...

kak erna, org n9 kono tau kak, dio kan pemimpin kito, banyak jaso eh kek kito, dapek ghaso jalan bukit putus tu lughuih, kan..banyak lai lah...mcm tu lah kigho2 eh kak..

annie said...

MAMA, boleh, tapi kena cari lagi sebelah, tu kasut cinderella...and I'm the cinderella lah..hahahha