BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 12, 2010

WASIAT DARI PAKLONG....



 
1.   Pak Long wasiatkan lembu ni kat saya suruh saya jaga. Nak berbesan ke, tak taulah...nanti bila kenduri senang kan, menu utama dah lepas. Hehehehe...




2.   Agihkan kpd 7 blogger paling aktif..hmmmmmm, sapa ye? 

Haaa.. kwn2, terimalah pemberian ikhlas dariku, kita jaga sama2 lembu ni yea..(7 orang cukup utk akikah kan -  sekor lembu).

 
  Kak Erna




  Mamawana (Nur Kaseh).



 
 Tinie (Cetusan Minda)



  Anak Laut @ Sekamar Rindu

 
  Kak Pah (Aulad Jannah).


  Izan ( Tersirat dan tersurat).



 
  Secangkir Madu Merah.


3.      Pak Long, saya dah bagitau kwn2 kat atas tu ini wasiat dari orang kaya si pening lalat.

4.    3 Perkara yg saya selalu buat ketika menonton tv :-

        1. Baca majalah/suratkhabar dan lain2 surat tak termasuk surat saman..
        2. Lipat kain baju -  aktiviti wajib !
        3. Jadi pengkritik tetap program yg sedang ditonton tu.

5.  Makanan pelik yg pernah saya makan.... hhhmmmmm..tak de kot, sumenya biasa je, klu pelik tak lalu..

6. Saya baru ada 80 orang je kawan2 kat fb (maklumlah tak popular mcm Pak Long).

7.  Camna saya jumpa hubby?   Malu nak cakap, tak bagitau boleh ke Pak Long? Sebenarmya 'cinta lokasi'....



So Pak Long, saya dah jalankan tanggungjawab yang Pak Long galas kat bahu saya,. tak de dakwa-dakwi lepas ni yea...hehehehehe....

** 2 hari saya ambik masa nak jawab wasiat ni.....SAMPAI HATI MU PAK LONG.........

6 comments:

kak Erna said...

aduhai aninei..caman nak jawab ni..kono panggil anak lagi sekali buek menolong c&p biar sonang..nanti bila ado maso yo annie..

pak long said...

salam buat annie..
mekasih banyak la sudi jawab wasiat ni...nanti kalau ada tag spesel ni kita akan tagg annie lagi..

annie said...

kak erna, saya hanya menyampaikan wasiat pak long, tak dapat jwb pun tak pe, jwb pantun je lah, hehehhe

annie said...

pak long, mabuk laut nak jawab pak long punya tag ni....tak yah tag lagi pun tak pe lah, hahahha

Pn Kartini said...

Salam my dear Sis..:):)

Adussssss...maaf sis...!!
Baru perasan ada 'sesuatu yang berharga' utk ku...hehehehe..

kena jawab kee..aduss...!!susah nihh..:):)

Pe2 thanks atas ingatan sis..:):)Muahss

annie said...

Tinie, jawab jgn tak jawab !! hehehe