BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

AkU sAKit .......

Dah 2 hari sakit pinggang sy berterusan....sakit lama sejak masih anak dara hinggalah dah ada anak dara skrang.....sesekali dia dtg tanpa salam....kdg2 sekejap, kdg utk jangkamasa 2-3 hari...kali ni berlarutan hingga ke hari ke 3 ni..


    >>> haruskah sy pergi ke hospital dan xray utk tau masalah sbnarnya??????




 Rasa mcm nak demam pun ada nih.........aduhaiiii........






Haiiii.......apo lah nasib badan...soba jo lah LABU oi..!!!!!!!!




*** klu sakit @ domam mcmano nak poi motong, klu tak motong mano nak ambik duit nak boli bogheh ????....kesian acik...

4 comments:

♥ manje ♥ said...

salam ziarah

sebaiknya kita pergi ke hospital...
boleh ler di periksa apa yg tak kena
dengan pinggang tu kan... ~

annie said...

salam manja, tkasih sudi singgah, Insyaallah.....akan cari masa yg sesuai utk bertemu doktor...

mamawana said...

Assalam annie,

Dah sihat? Dah makan ubek spital? Kena tuam kat pinggang tu, takleh sojuk... tidor pakai stokin. Dulu2, mwana sakit pinggang kasi baring atas tilam terapi. Now, dah sihat. Alhamdulillah.

annie said...

salam kembali mama, alhamdulillah, sihat dah..tak makan ubat apa2pun, baik sendiri je