BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 21, 2010

CeRmIn DiRi...

Hidup hendaknya jgnlah terlebih2 mendabik dada memukul canang menjatuhkan org sedang dlm tak sedar kita menepuk air di dulang akhirnya muka sendiri yg lencun......


Memang, saya bukan org yg baik, sy akui itu dan kerana itulah sy lebih cenderung memilih utk berdiam diri dr bersuara klu sy tak tau keadaan sebenarnya. Baik sy mengarut > ketawa semahunya dr menjadi 'wartawan' yg tidak dibayar khidmatnya...ABIH AN BOGHEH YO....buek apo??

TePuK DaDa TaNyA ImAn...

6 comments:

~Kak AZZ~ said...

Mengarut takpo dohh... Jangan mencarut dah laa... huhuhu...

Samo la mcm akak ni haa... Ontok2 sudah... hehe..

annie said...

kak azz, manggg aiiii statement, maut !!! hahaha..

Kdg2 ontok2 pun ado yo yg tak sonang kak azz kan...sumo eh salah. Apo yg btul tak tau lah...

kak Erna said...

annie..boto kato azz..dok ontok2..tapi kenkadang gogham yo.walaupun bukan kito yang kono..

annie said...

kak erna, kono kek org pun kito gogham apotah lai klu kono kek btg idung kito......urut yo lah dado...

mamawana said...

ngabihkan bogheh yo...hohoho... assalamualaikum

annie said...

w/salam...iyolah mama, bogheh dah lah mahal sekarang....