BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 12, 2010

ULEK BUKU



Ni lah kojo acik tiap2 malam sampai nak pg solat terawih kek surau pun tak sompek..
Tapi kat rmh klu ada kesempatan gagahkan gak buat barang 8 rakaat, Insyaallah.

Sementelahan nak exam next seminar...............otak dah lama rest, kebekuan dah hampir ke tahap maksima mmg payahlah nak cair kan balik..

Hopefully all going well.........AMIN.

10 comments:

kak Erna said...

amin.ulek pun ulek la annie..janji berjaya nanti..

annie said...

insyaallah kak erna..

al-lavendari said...

kalau boku, masukan dalam microwave, copek cair eh !

annie said...

abg al, nak membunuh namo eh tu bang..hehe

Faarihin said...

good luck exam yer kak.. n selamat mnjalani ibadah puasa..(^__^)

kakcik said...

Syabas Annie...

teruskan perjuangan .. :)

annie said...

faarihin, terima kasih, selamat berpuasa utk faarihin.

annie said...

kak cik, terima kasih, tolong titipkan nama saya dlam doa kak cik ye, amin.

jeBateja said...

Uikkk..akak pun STUDY lagik....ahakz...caya lah kak...

annie said...

iyo jebateja, dulu tak cukup pandai, nak jadi lagi pandai, itu yg buat futher study.jom kita...