BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 17, 2010

mood - HaPpY.............



Hari minggu yg damai, pagi2 lagi hati dah dimulakan dgn keriangan....mudah2an berkekalan hingga ke petang...

Ke mana destinasi hari ini ya? Rasanya tak ke mana kot, mak pun ada kat sini...so, pegi tengok mak je lah gamaknya....

Bonda tercinta, tersayang...segala2nya di dunia, tiada duanya...

Masih kuat lagi,  terbantut aktivitinya dek kerana kecederaan di kaki, klu tidak, masih mampu mengayuh basikal lagi...kalah acik ni ha...

So..... yok kita nyanyi lagu Amy Mastura >>>> HaPpY...





4 comments:

kak Erna said...

salam anie..wah mood happy rupanya ada mak disini..nak tidur sebelah mak la tu..lepas kan rindu..

annie said...

wsalam kak, haah, mak ada kat sban skrang ni, gilir2 jaga dia, kat sini je ada 4 org anak2 dia dan kemungkinan thn ni thn kedua dia sambut hari raya haji di sban, Insyaallah....

mamawana said...

Salam annie

Baik2 jaga emak tu ye..

annie said...

thank you mama...