BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 14, 2010

KISAH YG TAK SUDAH

Sebelum saya publishkan kisah2 dan foto di sekitar majlis persandingan anak saudara di sebelah kami yg baru shj berlangsung tadi, izinkan saya menyudahkan cerita sepanjang berada di Kuala Kurau yg tak sudah dulu.

Di malam majlis akad nikah, pengantin menahan debar menunggu detik diijabkabulkan dgn dara pilihan hati..muka moyokkk je,tapi dgn sekali lafas je, status dia bertukar dari bujang ke suami orang, ALHAMDULILLAH...titisan air mata kegembiraan saya menyambut kemenangannya melawan resah...

Bersama isteri tersayang, sonyummmmm...........

Sebelah siang majlis bersanding berlangsung di sebelah pengantin perempuan, tema - warna kuning di raja, maklumlah raja sehari.




Jadilah, orang dapat isteri, saya dapat bunga telur.. ok what, sejambak lagi....

**ampunkan saya, tak banyak foto yg dapat saya kongsikan sewaktu di Kuala Kurau disebabkan masalah USB kamera, gambar2 yg ada ni diambil dari talipon bimbit, Insyaallah, klu dah settle problem tu nanti saya masukkan sikit lagi.....klu ada yg sudi tengok lah...

6 comments:

yusuf mujahidin ™ said...

salam
tahniah pengantin
=)

pak long said...

salam buat ani...
kongsi la munger telur tu ngan pak long....
kuala kurau kat mana..?

sekamar rindu said...

salam....

kak.....ini blog baru anaklaut..

kak apa khabr?

annie said...

Yusuf, thank you so much..

annie said...

salam pak long, klu jumpa kat kuala kurau tu ari boleh share ngan paklong bunga telur tu, itulah dah lepas baru tau ada kawan2 yg duduk di sana. Klu tak salah Kg Pandan Putih,(betul ke? sorry klu salah)..

annie said...

salam anak laut@sekamar rindu, lamanya berehat, mesti berlipat ganda canggihnya blog lepas ni kan, idea dah banyak. Apapun terimakasih sbb masih ingat kat akak, moga ukhuwah berkekalan, Insyaallah.

Alhamdulillah, akak sihat...