BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 16, 2010

AMPUN KAN SAYA

Sorry Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook




ASSALAMUALAIKUM.




Di sini, utk yg kesekian kalinya, ingin saya tegaskan (klu boleh saya gunakan perkataan TEGAS), bahawa sesungguhnya, hadirnya saya di dunia blog ini adalah bertujuan semata-mata utk menambahkan kawan dan kenalan, mencurahkan isi hati, mengadu kegundahan yg bersarang di jiwa dan segala yg baik2 sahaja yg menjadi NAWAITU saya.


Sekelumit pun tak de niat nak menunjuk pandai, terror, bagus, power, warak dan sebagainya.  Saya kunjungi blog lain2 sahabat kerana ingin berbicara walaupun tidak melalui kata2, tapi blog inilah yg menjadi pengantara. Saya harapkan kehadiran saya tidak menyusahkan sesiapa. Tidak mewujudkan kontroversi dan apa shj yg tak diingini.


Untuk yg kesekian kalinya juga, saya insan yg hina, ingin munyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf  di atas segala ketelanjuran kata ketika berbicara, ketelanjuran tingkah ketika bertindak...AMPUNKAN SAYA.


Tiada niat utk merobek hati sesiapa, hanya satu sahaja yg terlintas - SAYA IKHLAS SEIKHLAS IKHLASNYA ingin bersahabat dgn semua..  


HANYA ALLAH YG MAHA MENGETAHUI APA YG ADA DI DALAM HATI SANUBARI SAYA....


WASSALAM









8 comments:

Unknown said...

kerana kita tidak pernah sempurnalah - maka diawalnya kita permudahkan urusan dengan berbaik sangka aja...

terima kasih.
suka blog ni.

Adinda Amy Sensei said...

salam kak...

apa khabar?
moga sihat dan ceria selalu..

emm..nape ni kak..

kalo niat kita ikhlas..nescaya semuanya diberkati..sabar je yekk..

saling memaafkan adalah yang sebaiknya..

:))

al-lavendari said...

takkan lah sakit mata pun nak minta ampun sebegitu rupa. tak lama lagi baik lah tu !

annie said...

En Jinggo, terima kasih sbb terus sudi menerima saya sbg sahabat, saya risau sbenarnya klu ada orang tersalah tafsir dan berprasangka buruk kpd saya sbb bukan itu niat saya hadir di sini.

Cik Amy, tak de apa lah, tak de sapa yg bersalah dlm hal ni dan kerana itu tak de sapa yg perlu dimaafkan. Klu pun ada, akak mmg sentiasa memaafkan...TAPI MEMANG TAK DE PUN.

Sdr Al- Lavendari, anda mmg boleh masuk Raja Lawak musim seterusnya, sentiasa menghiburkan... Tak do makno eh do sbb sakit mato buek sey menggilo mintak ampun... hahahaha.

Pn Kartini said...

Salam..
Aikss sis..
Wassup!!!
Lain lak bunyinya..
Pe2 sis..sesungguhnya hanya diri kita tahu kan keikhlasan diri..biarlah mereka yang tdk menghargainya..Yang ptg..kita baik pada org lain..tdk sesekali menyakiti..SMILee sis..!!

annie said...

Salam Tinie, ntahlah, mungkin ikhlas tak kena gaya atau tak kena tempat kot. Sbb kelemahan akak yg ni lah akak sering ditegur oleh seorang sahabat baik, "tak sudah2 nak menabur budi kat orang tapi biar berpada, nanti kena kat batang hidung balik". Lepas ni akak akan lebih berhati2 sblum bertindak.

Tapi ok dah, kekeliruan wujud sbb misunderstand among us kot...Apa yg akak harapkan sekiranya akak silap, harap pihak yg berkenaan sudi mengampunkan akak.

LOVE U TINIE, THANKS..

Acik Erna said...

assalamualaikum..anie..apahal anie,ado ko yang monyakitkan ati..boto kato anie..wujudnya kito kek sini bukan nak monyakitkan ati sesapo atau nak mengonokan sesapo..baik yang hidup atau yang mati...macam anie cakap..cumo monambah kawan dan konalan..pado yang sudi....anie..jangan dipikikan bona sumo tu..relax ..tonangkan ati..banyakan saba yo ni...sonyum selalu...

annie said...

Kak Erna, tak do apo lah, off the record lah, sumo dah settle.

Saya dah ok and back to normal.

Terima kasih kak yo... sojuk ati dapek sahabat2 yg sentiasa sudi mendukung macam akak dan yg lain2, hasil eh, saya tak rebah...