BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 23, 2009

PLEASE !!!!!!!!! PLEASE !!!!!!!!! PLEASE !!!!!!!!



(HAHAHAHA....Sajo lah....kasi gempak !!!!!)




Haiyo lah, berapa kali mau bilang??????????
Blog ku yg dah sah2 tak hensem langsung ni dgn secara sukarelanya menambahkan bilangan blogger2 kat tanahair tercinta kita ni just utk suko2 jo. Selain dari itu blog ni adalah bertujuan utk acik meluah rasa, medan utk acik berkongsi cerita and pendapat. Kawan2 nun jauh merata pelusuk Malaysia, nak jumpo bukan main lah payah, rancang mcm2 programe siap berendam air mato lak sesekali, baru dapek jumpo. So alternatif yg paling mudah dan murah, saya wujudkan blog ni.



So, saya bukak gelanggang ini seluas2nya kepada anda semua tak kira siapa shj samada kawan yg saya kenal mahupun tidak, singgah memberikan sepatah dua kata - terpulang kepada anda semahunya di 'pondok' usang saya ini.



Saya relakan pondok ini menjadi pengantara dalam usaha  merapatkan silaturahim agar tidak terputus lagi. Jadikankan ia medan pertemuan, berbicaralah sepuasnya di sini, speak out whatever you want to asalkan tak menyinggung perasaan mana2 pihak.


LILLAHITAALA, I'm really sincere. Bukan menunjuk bagus, nak nama or apa shj. 



SO MY DEAREST FRIENDS, GUESTS DAN SESIAPA SHJ YG BERKUNJUNG, FOR ONE MORE TIME - 



PLEASE..PLEASE..PLEASE DON'T GET ME WRONG !!!!!!!!!! YO....huuuuwwwaaaaaaa

4 comments:

anaklaut said...

salam..

anaklaut singgah merapatkan ukhwah..
ada masa singgah2 lah blog anaklaut..

annie said...

W'salam, Insyaallah, selalu singgah sbnarnya cuma tak tinggalkan apa2 bekalan utk anaklaut. AL pun dah lama tak datang rumah akak kan....

Kakcik Seroja said...

Salam Annie..

kita buka blog sbg tempat luahan peribadi kita. Bila ada yang sudi singgah dan berkongsi rasa, mmg rasa gembira. Kita juga berharap dapat menambah kenalan bukan untuk mencari lawan. Tak gitu?

annie said...

betul kak cik, saya setuju sangat. Harapnya menambahkan lagi kenalan bukan lawan..