BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 21, 2009

WHEN INDUK STARTED




Kawan2 khususnya ex-student SMVJ first batch 1984-85, garenti suka part ni. Saja saya nak recall memories U all ke 25 tahun yang lampau. Kerana kasih yang tiada tepinya pada kalian dan mohon agar tidak dipisahkan lagi selepas ini, maka saya dengan rasa rendah diri menterjemahkan luahan rasa saya di sini untuk dikongsikan bersama kawan2 yg dikasihi. Kerana kelainan aura kawan2 lah yang memanggil saya mempersembahkan blog yang tidak seberapanya ini.

Alangkah indahnya kan kalau masa itu dapat diundurkan bak bait2 lagu AX'L - "ANDAI DAPAT KU UNDUR MASA", pastinya banyak perubahan yg dapat kita ubah. Andai teknologi pada waktu itu secanggih sekarang, dgn h/set, it dan sebagainya pastinya lagi bannyaakk impian yang mampu direalisasikan.. Kan??? Mengangguk, saya nampak tu.

Jommm kita tatap imbauan kenangan yang saya create utk kalian. Sebelum itu, allow me to have your thousand apologise if apa yang bakal dipertontonkan nanti ada yang mengguris luka hati kawan2 dan sesiapa shj yang berkenaan. Tiada niat merobek rasa, hanya ingin menyingkap nostalgia.






0 comments: