BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 1, 2009

MYSELF - Owner Of This Blog


Assalamualaikum Friends. My name is Rohani Ishak. Umur? Muda lagi, baru 41 tahun. Telah berumahtangga dan mempunyai 4 orang cahaya mata. 2 perempuan dan 2 lelaki. Lebih mesra disapa dengan Ani or di kalangan kawan2 sekolah sewaktu menuntut di SM Vokasional(Teknik) Juasseh dulu diaorang panggil Induk. Puncanya kawan sekampung sayalah, sama sekolah kat situ, di kampung memang dia panggil saya Induk sbb pangkat mak saudara. So, terbawak-bawak ke asrama. Melekat terus, hatta cikgu2 pun panggil macam tu. It's ok for me coz tak menjejaskan apa2pun. Saya bekerja di SK Tmn Seri Pagi, Senawang, Sban sebagai Pembantu Pengurusan Murid Prasekolah je, maklumlah sekolah tak tinggi (2 tingkat je..hehehe..).


Hobi saya - suka gelak kot, sbb yang saya perasan saya ni dalam apa situasi pun just gelak je. Kecuali kalau berdepan dengan situasi yang kritikal spt kehilangan orang2 yang saya sayang. Saya kehilangan ayahanda tercinta 22 thn yang lalu, kakak ipar bulan Mac tahun lepas dan baru2 ni anak saudara - 31.7.2009. And adalah 2/3 hal lagi yang buat saya berdukacita. Selebihnya klu setakat biasa2 punya problem ni saya siram ngan gelak je, abih cito. Pada saya, LAUGHTER IS A CURE. MEMAAFKAN kesalahan orang juga adalah sesuatu yang indah untuk dinikmati. Simple, santai - THAT WAS ME..

2 comments:

kak gie said...

Induk, thanks so much sebab masukkan cerita-cerita kita masa sekolah dulu. syok dapat tengok muka-muka kawan kita dulu-dulu. Some of them aku dah tak kenal rupa dia sekarang. Kalau aku berlanggar bahu dgn dia pun aku tak kenal dah. Nasib baik ada org mcm kau dan arman dapat juga refresh back memori lama kan.

annie said...

Ok.. bkn apo, kalau tak buek cmni takut lost contact blik mcm sblum ni...tak syok. Lagi pun kwn2 sklah ni aura dio lain mcm lah...teringat yo. Just give me your hand lah everytime when I need it. OK?